HomeHiburanOneRepublic akan kembali ke Malaysia pada 2023

OneRepublic akan kembali ke Malaysia pada 2023

 

Oleh: SITI NS

KALI terakhir mereka datang ke Malaysia, OneRepublic telah membuat persembahan yang tidak dapat dilupakan di konsert Kuala Lumpur pada tahun 2018.

Kini mereka bakal menggegarkan kembali Kuala Lumpur sempena jelajah Asia mereka yang akan dianggotai oleh vokalis utama Ryan Tedder, diiringi oleh pemain gitar Zach Filkins, Drew Brown dan Brian Willett, pemain bass dan pemain cello Brent Kutzle, dan pemain dram Eddie Fisher.

Konsert yang bakal diadakan ini tidak memberi tumpuan khusus kepada mana-mana album. Sebaliknya, mereka akan menampilkan banyak single hit mereka daripada ‘I Ain’t Worried’ kepada lagu klasik yang digilai ramai seperti ‘Secrets’, ‘Good Life’, ‘Stop dan Stare’ dan banyak lagi.

Kumpulan pop rock itu akan membuat persembahan di tujuh bandar berbeza dalam jelajah Asia mereka dari Februari hingga Mac 2023.

Tarikh jelajah Asia OneRepublic:

23 Februari – Manila, Filipina
25 Februari – Jakarta, Indonesia
28 Februari – Singapura
1 Mac – Pusat Konvensyen Kuala Lumpur, Malaysia
3 Mac – Bangkok, Thailand
5 Mac – Taipei, Taiwan
7 Mac – Tokyo, Jepun

Mereka akan membuat persembahan di Kuala Lumpur untuk satu malam sahaja.

Jadi, buat peminat kumpulan terkemuka ini, segera dapatkan tiket yang akan dijual hanya pada satu harga sahaja iaitu RM388. Tiket yang dijual merupakan tiket untuk ruangan berdiri sahaja.

Jualan buat Kelab Peminat OneRepublic akan bermula pada 27 September, jualan buat Ahli Live Nation pula akan bermula pada 28 September, dan tiket am yang dibuka buat orang ramai akan mula dijual pada 29 September.

Tiket boleh dibeli di web rasmi OneRepublic ataupun di aplikasi GoLive.

Author

Pilihan Editor