HomeHiburanBenci sangat sampai kereta saya pun diludah - Shuk Sahar

Benci sangat sampai kereta saya pun diludah – Shuk Sahar

PELAWAK dan pelakon, Shuk Sahar mengakui melalui detik sukar apabila dibenci orang ramai selepas terpalit kontroversi curang sehingga rumah tangganya musnah.

Jelas Shuk atau Mohammad Shukri Mohamed Sahar, 38, selain teruk dikecam kereta miliknya pernah diludah seorang individu ketika sedang makan di Pulau Pinang.

“Pernah ada seorang mak cik nampak saya dan terus membisikkan sesuatu kepada anaknya sambil tunjuk reaksi benci.

“Ingat sampai situ saja tetapi apabila dia lalu di sebelah kereta saya, saya nampak dia meludah,” dedahnya dalam sebuah podcast di TikTok.

Meski panas hati dengan perbuatan wanita terbabit, pelakon filem Keranda Tok Wan Terbang itu hanya mendiamkan diri kerana sedia maklum dengan ‘cancel culture’ oleh rakyat Malaysia.

“Rasa nak bangun sebab marah tapi waktu itu kes saya tengah meletup, orang kedai pula pandang saya semacam.

“Jadi, saya tidak buat apa-apa. Itu tahap cancellation rakyat Malaysia,” ujarnya lagi.

@okletsgo.sg

Makcik haters ludah kereta Shuk 💦 FULL EPISODE DI OKLETSGO ON SPOTIFY ❤️💛💚 #okletsgosg #fypsg #viralsg #fyp #fypmalaysia #viralmalaysia #shuksahar #podcast #podcastsg #podcastmalaysia #comedyvideo

♬ original sound – OKLETSGO – OKLETSGO

Terdahulu, Shuk berdepan krisis rumah tangga dengan bekas isterinya, Rossa Sera kerana didakwa bermain kayu tiga dengan wanita lain yang dikenali sebagai Fara Salleh.

Berkali-kali ‘kantoi’ dan tidak tahan dengan kemelut berpanjangan, Rossa Sera nekad memfailkan cerai pada Mac 2022 sebelum mereka sah berpisah pada 27 Mac tahun lalu.

Shuk dan Sera mendirikan rumah tangga pada 2015 dan dikurnikan dua anak perempuan iaitu Nur Qurratu Ain, 7, dan Nur Assyifatul Aimi kini berusia empat tahun.

Author

Pilihan Editor