HomeHiburanIman Troye lancar lagu baru 'Teman Malam' bersama Kotex

Iman Troye lancar lagu baru ‘Teman Malam’ bersama Kotex

KUALA LUMPUR – Artis tempatan Iman Troye berjaya melancarkan lagu terbarunya “Teman Malam” minggu lalu dalam satu majlis pelancaraan tuala wanita tajaan syarikat Kotex.

Iman menekankan bahawa lagu tersebut relevan dengan cabaran harian yang dihadapi oleh wanita, khususnya berkaitan penjagaan ketika haid.

Lagu ini, yang dipersembahkan semasa pelancaran rangkaian Kotex Total Protection di Sunway Velocity, Kuala Lumpur, memberikan penghormatan secara santai kepada lagu hit Iman pada tahun 2020, “Teman”.

Beliau berkongsi bahawa “Teman Malam” didedikasikan kepada setiap gadis yang mengejar impiannya sambil menghadapi kebimbangan haid.

Iman turut menekankan inovasi Kotex dalam menyediakan perlindungan yang boleh dipercayai terhadap kebocoran belakang, yang memberi kesan kepada kualiti tidur dan prestasi harian.

Lagu tersebut serta produk terbaru Kotex bertujuan untuk menghapuskan stigma berkaitan haid dan memberi kuasa kepada wanita untuk menerima kitaran semula jadi mereka dengan penuh keyakinan.

Majlis ini turut dirasmikan oleh wakil dari Kotex Malaysia serta Watsons Malaysia, di Sunway Velocity.

 

 

 

Author

Pilihan Editor