HomeGlobalKubur bayi digali setelah dengar tangisan selepas 4 hari dikebumi

Kubur bayi digali setelah dengar tangisan selepas 4 hari dikebumi

SEORANG bayi yang telah dikebumikan empat hari digali dari kuburnya selepas orang yang lalu di situ berkata mereka “mendengar tangisannya” dari kubur.

Bayi lelaki itu diisytiharkan mati kerana demam yang teruk pada usia tiga bulan, dan dikebumikan pada Ahad 10 September – hari dia meninggal dunia. Kanak-kanak itu dikebumikan di sebuah tanah perkuburan di Protecci Modenn, Honduras, tetapi digali keluar empat hari kemudian.

Rakan rapat keluarga mengatakan bahawa mereka mendengar tangisannya ketika berjalan melalui perkuburan pada Khamis 14 September. Bimbang bayi itu mungkin tersilap dikebumikan hidup-hidup, mereka bergegas memberitahu keluarga tentang tangisan yang mereka dengar.

Keluarga yang dalam kesedihan, mengharapkan keajaiban, memutuskan untuk menggali bayi itu dari tempat persemadiannya untuk membuat pemeriksaan. Rakaman yang menyayat hati menunjukkan dua ahli keluarga berdoa dengan penuh harapan agar ada tanda-tanda kehidupan ketika bayi itu dikeluarkan dari kubur. Seorang saudara lain cuba mencari tanda-tanda kehidupan pada bayi dengan meletakkan tangan mereka pada badannya – tetapi bayi itu tidak bergerak.

Menurut seseorang yang rapat dengan keluarga, kanak-kanak itu dibawa ke hospital tetapi “tidak menunjukkan sebarang tanda ia bernyawa”. Selepas mengesahkan bayi itu benar-benar mati, hospital mengembalikan mayatnya kepada keluarga yang kesedihan, untuk mengebumikan semula bayi itu. – Mirror

Author

Pilihan Editor