HomeSukanE-sukanValorant Premier: Riot Games sahkan mod kompetitif baharu

Valorant Premier: Riot Games sahkan mod kompetitif baharu

RIOT Games secara rasmi mengumumkan dan mengesahkan bahawa Valorant akan mempunyai mod pertandingan dalam permainannya yang diberi nama Premier.

Mod ini boleh dinikmati oleh semua pemain dan tarikh keluaran Valorant Premier juga telah disahkan.

Premier merupakan mod kompetitif dalam permainan Valorant yang membolehkan pemain “Beyond Radiant” dengan cabaran bermusim yang baharu.

Dengan masa depan bersama Riot untuk mengembangkan adegan dalam Valorant yang kompetitif, mod ini juga bertujuan untuk menyatukan semua pemain tidak kira sama ada anda pasukan profesional atau tidak. 

Dengan pengesahan Valorant Premier yang telah diumumkan, pihak Riot Games boleh menjangkakan lebih banyak pasukan dapat bersaing dalam kejohanan dalam permainan dan menyasarkan untuk menjadi yang terbaik dalam pertarungan mereka.

Menurut Leo Faria, Ketua Esukan VALORANT, “Premier akan menjadi laluan kepada Pencabar VCT”, kerana ia akan menghapuskan keperluan untuk mengadakan kelayakan terbuka untuk pasukan yang sedang berusaha untuk menjadi sebahagian daripada kancah persaingan profesional. 

Secara keseluruhannya, penambahan Premier kepada Valorant merupakan perkembangan yang menarik untuk pemain dan peminat Valorant di serata dunia. 

Author

Pilihan Editor