HomeHiburanNeelofa ramal Alif Satar, Aina Abdul menang AJL37

Neelofa ramal Alif Satar, Aina Abdul menang AJL37

CYBERJAYA: Menjelang Anugerah Juara Lagu (AJL) ke-37, selebriti popular Neelofa tidak melepaskan peluang daripada kehangatan meramal gerangan yang bakal menjadi juara.

Neelofa atau nama sebenarnya, Noor Neelofa Mohd. Noor, 34, meramalkan Alif Satar bersama kumpulannya The Locos akan meraih sesuatu pada acara berprestij itu.

Another year, another prediction. Saya merasakan dan mengharapkan Alif Satar akan berada dalam senarai tiga terbaik AJL37.

“Bakat dan versatilitinya memang chef kiss (sempurna),” katanya seperti dilapor Kosmo hari ini.

Pada masa sama, Neelofa turut meramalkan penyanyi bersuara lantang, Aina Abdul akan mencipta sejarah tersendiri.

“Tidak dilupakan penyanyi hebat Aina Abdul. she has it in the bag!, ujarnya.

AJL ke-37 akan berlangsung pada malam ini dengan penampilan 12 finalis berentap antaranya Aina Abdul yang mempertaruhkan lagu Terus Hidup ciptaan beliau sendiri manakala Alif Satar & The Locos mempertaruhkan lagu Anugerah Terindah ciptaannya bersama Romeo, Tam Cobain, Arwis/lirik Alif, Shah Shamshiri dan Romeo.

Lagu lain yang bertanding termasuklah Korban (Ernie Zakri), Bahagiakan Dia ( Shila Amzah dan Liza Hanim).

Turut bersaing, Suatu Malam Di Temasek dendangan Joe Flizzow dan SonaOne ciptaan SonaOne dengan lirik dihasilkan SonaOne dan Joe Flizzow; Debu (Dayang Nurfaizah, Amir Masdi/ciptaan Mas Dewangga, Jova Devito, Firdaus Rahmat, Mike Chan, Karim Karam, Acap Salim).

Author

Pilihan Editor