HomeSukanE-sukanRiot bakal keluarkan tiga ejen baharu Valorant pada 2023

Riot bakal keluarkan tiga ejen baharu Valorant pada 2023

BERITA menarik untuk peminat ‘first person-shooter’ yang popular di Riot Games. Syarikat berkenaan dalam perancangan untuk mengeluarkan tiga ejen Valorant baharu pada tahun ini. 

“Kami akan memperkenalkan initiator, controller, dan akhirnya…,” katanya John Goscicki, penerbit watak di Riot sebelum mengusik bahawa peranan ejen Valorant baharu ketiga tidak akan didedahkan sehingga lewat tahun ini.

Goscicki seterusnya menjelaskan bahawa selepas dua setengah tahun, Riot akhirnya merasakan mereka mempunyai cara yang lebih menarik untuk memperkenalkan ejen baharu sambil mengekalkan permainan seperti sedia ada.

“Ia mengambil masa yang lama untuk membuat ejen baharu, jadi kami sentiasa memikirkan keadaan semasa permainan dan keadaan masa depan permainan apabila memperkenalkannya,” katanya.

Sesiapa sahaja yang telah bermain permainan berasaskan watak dalam apa jua bentuk pastinya boleh membuktikan fakta bahawa ia tidak sentiasa seimbang dengan sempurna. 

“Seperti biasa, kami perlu mengekalkan keseimbangan peranan dan gaya permainan yang baik,” kata Goscicki merujuk kepada penambahan ejen Valorant baharu.

“Tetapi memandangkan kami telah menambah lebih ramai ejen kepada permainan, kami tidak semestinya perlu mempunyai keseimbangan antara satu sama lain yang sempurna dalam semua peranan.” 

Jadi siapakah ejen baharu pertama yang akan dibawa masuk oleh Valorant? Ini akan menjadi ejen pertama yang ditambahkan pada permainan sejak Valorant memperkenalkan Harbour, ejen controller , pada Oktober 2022.

Kehadiran tiga ejen Valorant baharu pastinya akan membantu mengekalkan beberapa perkara yang menarik dan berpotensi mengubah meta adegan kompetitif sepanjang tahun.

 

Author

Pilihan Editor